Alla inlägg under januari 2012

Av Fanny Olsson - 12 januari 2012 13:41

Hej!


Idag är det bara en helt vanlig torsdag! Jag har gjort min uppgifter som ska vara inlämnade idag i och med jag ska ut på APU nu på måndag tror jag att det blir! Vet inte innu, för jag har inte fått reda på vart jag ska vara så jag går bara väntar på ett svar, jags ka vara inom psykiatrin nämligen :) skoooj!

Slutade 11.30 idag men slutar egentligen klockan 16.20 idag.. :)


men ikväll ska jag till han som ska tatuera mig så jag ska få kolla på bilden som han har ritat som jag ska ha på mitt andra ben, det ska nämligen vara en ängel som "typ" håller i ett moln som det står farmor i :)


ni får ha det så bra pussssssen! <3

Av Fanny Olsson - 12 januari 2012 13:41

Hej!


Idag är det bara en helt vanlig torsdag! Jag har gjort min uppgifter som ska vara inlämnade idag i och med jag ska ut på APU nu på måndag tror jag att det blir! Vet inte innu, för jag har inte fått reda på vart jag ska vara så jag går bara väntar på ett svar, jags ka vara inom psykiatrin nämligen :) skoooj!

Slutade 11.30 idag men slutar egentligen klockan 16.20 idag.. :)


men ikväll ska jag till han som ska tatuera mig så jag ska få kolla på bilden som han har ritat som jag ska ha på mitt andra ben, det ska nämligen vara en ängel som "typ" håller i ett moln som det står farmor i :)


ni får ha det så bra pussssssen! <3

Presentation

Denna blogg blogg kommer att handla om mitt liv helt enkelt.. :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards