Direktlänk till inlägg 2 december 2011

Hyfsat bra dag idag :)

Av Fanny Olsson - 2 december 2011 14:30

Hej! Började dagen i skolan 08.35 med en behandlingskonferans, handlade om borderline! Hade inte pluggat men gick jätte bra ändå :) sen lektionen efter hade vi sjukvård men vi hade föreläsning med en gubbe som jobbade som ambulans ssk och jobbade som helikopter ssk i afghanistan :) blev as trött så jag la huvudet på min halsduk och var lutad mot ett varmt element sen somnade jag ;) hahahaha, sen slutade vi för dagen 11.30 :) Pusssss!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fanny Olsson - 11 april 2012 15:17

Hej! Idag har det varit en bra dag :) jag har varit och hälsat på mitt jobb idag, det gick jätte bra (tror jag), jag ska jobba som personlig assistent nu i sommar men börjar redan nu. Så jag börjar på söndag och ska även jobba på onsdag nästa vecka...

Av Fanny Olsson - 9 april 2012 15:32

Hej! Idag är det den sista dagen på lovet, och måste ju säga att det har ju verklien gått snabbt detta lovet.. Tråkigt nog! Annars har jag haft det bra, kag har ju varit med min pojkvän hela lovet :) Jag skulle ju göra skoluppgifter som jag ligge...

Av Fanny Olsson - 12 januari 2012 13:41

Hej!   Idag är det bara en helt vanlig torsdag! Jag har gjort min uppgifter som ska vara inlämnade idag i och med jag ska ut på APU nu på måndag tror jag att det blir! Vet inte innu, för jag har inte fått reda på vart jag ska vara så jag går bar...

Av Fanny Olsson - 12 januari 2012 13:41

Hej!   Idag är det bara en helt vanlig torsdag! Jag har gjort min uppgifter som ska vara inlämnade idag i och med jag ska ut på APU nu på måndag tror jag att det blir! Vet inte innu, för jag har inte fått reda på vart jag ska vara så jag går bar...

Av Fanny Olsson - 30 november 2011 03:41

Hej! Ni får ursäkta mig att jag inte har bloggat, men jag har varit sjuk och och såklart min period med sömnproblem.. Men i alla fall i morgon (idag) har vi projekt arbete i skolan vilket beryder att vi inte behöver att vara där :) så i morgon så s...

Presentation

Denna blogg blogg kommer att handla om mitt liv helt enkelt.. :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards